فولی کولر آبی سایز 85

فولی کولر آبی سایز 85


۱۶,۰۰۰ تومان

( آخرین بروزرسانی : 30 بهمن, 1402 )

برچسب ها
نقاط قوت نقاط ضعف
  • آلیاژ با کیفیت
  • مقاومت بالا

نقد و بررسی : فولی کولر آبی سایز 85

فولی کولر آبی سایز 85

فولی کولر برای انتقال گشتاور از موتور به تسمه و از آن به شفت مورد استفاده قرار می گیرد .نکاتی که در مورد انتخاب فولی وجود دارد :

  1. انتخاب فولی کولر متناسب با سایز 85 فولی کولر برای کولر 4500 مناسب است ، برخی سرویس کار ها برای ایجاد سرعت بالا تر جای فولی ها را با هم عوض می کنند که کار اشتباهی است و موجب وارد شدن فشار غیر استاندارد به دینام می گردد و برای ایجاد سرمای بیشتر باید از روش های اصولی تر دیگری مانند سایبان کولر و … استفاده نمود .
  2. هر چه ریخته گری فولی کولر تمیز تر باشد مانع ساییدگی تسمه و کاهش عمر آن و همچنین منظم کار کردن بیشتر در سیکل گردش می شود
  3. هنگام نصب فولی کولر حتما نی بایست پیچ فولی را کاملا سفت نمود تا در محل خود محکم گشته و لق نزند
  4. هنگام نصب فولی کولر باید دقت نمود که با فلکه که بر روی شفت کولر نصب است در یک راستا یاشد . این کار باعث عمر بیشتر تسمه و مانع ارزش و صدا در کولر است .

در فروشگاه اینترنتی بست سعی شده تا در حوزه‌های مختلفی مثله ابزارهای برقی و دستی و لوازم ساختمانی و انواع لوازم کولر مورد نیاز مانند صفحه برش و … نسبت به تامین نیاز مشتری اقدام گردد. این مجموعه امیدوار است تا بتواند با تهیه انواع متنوع کالاها از برندهای اصلی با حذف واسطه و بهترین قیمت گامی برای خرید راحت تر و منصفانه تر برای مشتری بردارد.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “فولی کولر آبی سایز 85”