شماره تماس

021-91311879

بست کمربندی زرد در اندازه های مختلف

۷۰,۰۰۰ تومان۱۳۰,۰۰۰ تومان

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

ارسال سریع

ارسال سریع با پست پیشتاز

محصولات متنوع

خرید در بین +400 محصول

پشتیبانی

پشتیبانی در تمام روز

کالای سالم

دریافت کالای بدون ایراد

برای نظم بخشیدن به کابل های خود می توانید از بست کمربندی زرد رنگ استفاده کنید این بست کمربندی نه تنها برای ایمن‌سازی کابل‌های شما، بلکه برای تزریق رنگ‌های پر جنب و جوش به پروژه‌های شما طراحی شده‌اند، این بست ها برای هر حرفه‌ای یا علاقه‌مند به DIY ضروری است.

بست کمربندی زرد

بست کمربندی زرد با رنگ شاد و زنده خود، یکی از انواع بست کمربندی رنگی است که می‌تواند جلب توجه مشتریان را به محصولات شما افزایش دهد. این بست‌ها از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند که قابلیت استفاده طولانی مدت و حفظ ایمنی محصولات را فراهم می‌کنند. بست کمربندی زرد برای بسته‌بندی محصولات غذایی، لوازم بچه‌ها، لوازم ورزشی و غیره مناسب است.

بست زیپی زرد رنگ

بست زیپی زرد ما که از مواد با کیفیت ساخته شده‌اند، دوام و قابلیت اطمینان بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند کابل‌ها را در خانه، محل کار، رویداد یا کارگاه خود سازماندهی کنید، این بست های پلاستیکی  نگه‌داری مطمئن و ماندگار را فراهم می‌کنند. با آشفتگی های درهم خداحافظی کنید و به سازمان کارآمد سلام کنید!

رنگ زرد چشمگیر این بست ها به هر محیطی روشنایی می‌بخشد. با راه‌حل‌های مدیریت کابل خود، از دیگران متمایز شوید و اظهارنظر کنید. چه در حال هماهنگی با طرح‌های رنگی موجود باشید و چه صرفاً به شخصیتی اضافه می‌کنید،بست های کمری زرد ما مطمئناً چشم‌ها را به خود جلب می‌کنند.

اما این بست های زیپی زرد فقط در مورد سبک نیستند – آنها همچنین فوق‌العاده کاربردی هستند. برنامه سریع و آسان آنها باعث صرفه جویی در وقت و دردسر شما می شود و به شما امکان می دهد بر روی کار در حال انجام تمرکز کنید. به سادگی آنها را در اطراف کابل های خود بپیچید، محکم بکشید و اضافی را برای یک روکش تمیز و مرتب کوتاه کنید.

بست زیپی زرد رنگ

اندازه های متفاوت این بست های کمری زرد ما برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب هستند. از ایمن کردن بسته های کابل گرفته تا نصب تابلوها یا تزئینات، امکانات بی پایان هستند. به علاوه، ساختار مقاوم در برابر آب و هوا آنها را برای استفاده در داخل و خارج از خانه مناسب می کند.

فرقی نمی‌کند پیمانکار حرفه‌ای، برنامه‌ریز رویداد، یا علاقه‌مند به DIY باشید، بست های زرد ما مطمئناً به بخشی ضروری از جعبه ابزار شما تبدیل می‌شوند. امروز انبار کنید و راحتی و تطبیق پذیری را برای خودتان تجربه کنید. همین حالا سفارش دهید و رنگی به پروژه های سازمانی خود اضافه کنید!

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بست کمربندی زرد در اندازه های مختلف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
بست کمربندی زرد

بست کمربندی زرد در اندازه های مختلف

فهرست
فروشگاه
0 موارد محصول