بست کمربندی

بهترین بست کمربندی چه ویژیگی دارد؟

lazy

هنگام تعیین بهترین بست کمربندی برای یک کاربرد خاص، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که باید در یک بست کمری خوب خوب به دنبال آنها باشید:

خرید انواع بست کمربندی در فروشگاه بست سرا

استحکام و دوام بست کمربندی

بست کمربندی باید به اندازه ای محکم باشد که کابل ها را بدون شکستن یا آسیب دیدن به مرور زمان محکم نگه دارد. یک بست زیپی خوب باید از مواد باکیفیت مانند نایلون ساخته شود که محکم، بادوام و مقاوم در برابر خوردگی و اشعه ماوراء بنفش باشد.

اندازه و طول بست زیپی

بست کمربندی باید به اندازه و طول کابل هایی باشد که باید به هم ببندید. اطمینان حاصل کنید که قطر کابل های خود را اندازه بگیرید و بست کمربندی مناسب برای آن اندازه انتخاب کنید.

سهولت استفاده

یک بست پلاستیکی خوب باید به راحتی قابل استفاده باشد، با مکانیزمی ساده برای بستن و آزاد کردن بست. همچنین در صورت نیاز، کوتاه کردن طول اضافی بست باید آسان باشد.

مقاومت در برابر دما

بست کمربندی باید بتواند در برابر دماهای شدید بدون ذوب شدن، ترک خوردن یا از دست دادن استحکام خود مقاومت کند. به دنبال یک بست کمری باشید که بتواند دمایی از -40 درجه سانتیگراد تا 85 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

رنگبندی متنوع

بست زیپی ها دارای طیف رنگی هستند که می تواند برای سازماندهی و شناسایی کابل ها مفید باشد. رنگی را انتخاب کنید که در برابر کابل های شما متمایز باشد و تشخیص اینکه کدام کابل ها به هم گره خورده اند را آسان می کند. البته در بازار ایران بست های کمربندی بیشتر به رنگ سفید و مشکی می باشد و برای خرید بست های کمربندی رنگی می بایست هزینه بیشتری پرداخت کنید.

کمربندی رنگی

استحکام کششی بالا

استحکام کششی یک بست کمربندی به میزان نیرویی که می تواند قبل از شکستن تحمل کند، اشاره دارد. اگر نیاز به محکم کردن کابل های سنگین یا حجیم دارید، به دنبال یک بست کمربندی با استحکام کششی بالا باشید.

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش

اگر از بست پلاستیکی در خارج از منزل یا زیر نور مستقیم خورشید استفاده می کنید، به دنبال بستی باشید که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم باشد تا از شکنندگی یا تغییر رنگ آن در طول زمان جلوگیری کنید که به آن بست های یو وی دار گفته می شود.

برند محصول

برای خرید بست کمربندی حتما می بایست به برند آن توجه کرد به طور مثال برند بست کمربندی وای وای بهترین برند موجود در بازار ایران می باشد. البته این موضوع باعث شده است که کلاهبرداران با جعل برند های کشور تایوان جنس های بی کیفیت به مشتریان عرضه کنند که به خاطر همین سعی کنید از فروشگاه های معتبر این محصول را خریداری کنید.

10 برند از بهترین مارک های بست کمربندی در کشور ایران

بست کمربندی وای وای

این برند ساخت کشور تایوان می باشد که از قدیمی ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد که می توان گفت با اختلاف بهترین برند موجود در بازار ایران می باشد البته قیمت بالای ارز در سال های گذشته سبب شده که قیمت این محصول در ایران با افزایش فوق العاده مواجه شود و به همین دلیل از محبوبیت آن کاسته شود.

بست کمری وای وای

بست کمربندی kss

این برند هم از قدیمی ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد که البته که در ابتدا از محبوبیت فوق العاده ای بین مصرف کنندگان در ایران داشت اما به مرور زمان از کیفتیت آن کاسته شد و به همین دلیل فروش آن کم شد و امروزه دیگر بازار های ایران وجود ندارد.

بست کمربندی nss

این بست کمربندی هم از قدیمی های بست کمربندی در بازار ایارن می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است این محصول ساخت کشور چین می باشد که از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و همچنین در سایزهای متفاوتی ساخته شده است.

بست کمربندی ولتی مکس

یک بست کمربندی با کیفیت که به تازگی وارد بازار شده است که انصافا در همین مدت کم هم به دلیل کیفیت خوب خود از محبوبیت خاصی بین مشتریان برخوردار است.

بست کمربندی جی دبلیو gw

این بست کمربندی ساخت کشور تایوان می باشد که از کیفیت خوب آن هر چقدر هم بگوییم کم گفته ایم البته از تایوان کشوری که می توان گفت مهد بست کمربندی است نمی توان غیر از این انتظار داشت.

بست کمربندی تاپ مکس top max

یک بست کمربندی بسیار با کیفیت ساخت کشور چین که کیفیت خوب آن در کنار قیمت مناسب آن باعث شده است که این محصول فروش بالایی داشته باشد سایز بندی متنوع بالای این برند هم از دیگر مزایای این محصول می باشد.

بست کمربندی اف ام آی و وی اس اس (FMI -VSS)

این برند چینی به تازگی وارد ایران شده است که بزرگترین مزیت آن قیمت پایین این محصول می باشد که در کنار قیمت مناسب این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و از طرف فروشگاه بست سرا  با ضمانت به مشتریان محترم عرضه می شود.

بست کمربندی فروزش

این بست کمربندی ایرانی می باشد که از به دلیل اینکه از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است از محبوبیت بالایی برخوردار و به خاطر همین معملولا موجودی این بست کمربندی معمولا خالی می باشد و خیلی کم پیش می آید که در انبار دپو شود.

بست کمربندی ام اس تی (MST)

این برند که می توان با افتخار گفت که ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد که با کیفیت و قیمت خود می تواند با محصولات خوب تایوانی هم رقابت کند و به همین علت این برند بسیار در داخل کشور ایران پر فروش می باشد. این برند از سال 1396 تولید خود را آغاز نموده است و از آن سال همواره به فکر ارتقاع کیفیت و کمیت تولیدات بست های خود نیز می باشد.

بست کمربندی زنیت

این برند ساخت کشور ترکیه می باشد که مهد تولید بست های فلزی با کیفیت می باشد و به خاطر تجربه موفق در زمینه تولید بست فلزی به تولید بست های کمربندی پلاستیکی هم روی آورده است که کیفیت آن هم برای شروع خوب می باشد و به کشور های مختلف از جمله ایران صادر می شود.

بست کمربندی به انگلیسی

بست کمربندی در زبان انگلیسی چندین نام دارد که پر رایج ترین کلمات cable tie و zip tie  می باشد.

بست زیپی مشکی

کلام پایانی

به طور کلی، بهترین بست کمربندی پلاستیکی، بستی است که به نیازهای خاص شما و برنامه ای که برای آن استفاده خواهید کرد بستگی دارد. این ویژگی ها که در بالا خدمت شما دوستان عرض شد را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که محصولی با کیفیت بالا و قابل اعتماد انتخاب می کنید که نیازهای شما را برآورده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *