شماره تماس

021-91311879

شیلنگ آبنما فنردار شفاف غذایی سه خط سایز 2 اینچ

۱۴۰,۰۰۰ تومان

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

ارسال سریع

ارسال سریع با پست پیشتاز

محصولات متنوع

خرید در بین +400 محصول

پشتیبانی

پشتیبانی در تمام روز

کالای سالم

دریافت کالای بدون ایراد

شیلنگ آبنما فنردار شفاف غذایی سه خط سایز 2 اینچ یک شیلنگ بسیار با کیفیت می باشد که برای به دلیل استفاده از مواد نو پتروشیمی کاملا بهداشتی می باشد و برای انتقال مواد غذایی هم مناسب می باشد

شیلنگ آبنما فنردار شفاف غذایی سه خط سایز 2 اینچ

شیلنگ آبنما فنردار با ساکشن بسیار قوی و اسید درصد کم یکی از محصولات با کیفیت تضمین شده تولید ایران است. این شیلنگ از مواد اولیه PVC به صورت اکسترودر تولید می‌شود و برای ایجاد استحکام و فشار کاری بالاتر از سیم فولادی گالوانیزه در دیواره‌اش استفاده می‌شود.

موارد استفاده چندگانه

شیلنگ آبنما فنردار شفاف غذایی سه خط سایز 2 اینچ از سبد محصولاتی است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. از جمله موارد استفاده این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صنایع آبیاری: این شیلنگ با ساکشن بسیار قوی مناسب برای انتقال آب در سیستم‌های آبیاری می‌باشد. به دلیل کیفیت تضمین شده و مقاومت در برابر فشار، این محصول انتخابی عالی برای کشاورزان و کشت‌های آبیاری می‌باشد.
  2. صنایع روغن: شیلنگ آبنما فنردار در انتقال و توزیع روغن‌ها نیز کاربرد دارد. مواد اولیه PVC با اسید درصد کم، این شیلنگ را به یک گزینه ایمن و مطمئن برای صنایع مرتبط با روغن تبدیل کرده است.
  3. صنایع غذایی: با شفافیت و اسید درصد کم، شیلنگ آبنما فنردار از اهمیت ویژه‌ای در صنایع غذایی برخوردار است. از انتقال مواد غذایی تا استفاده در دستگاه‌های پردازش مواد غذایی، این شیلنگ می‌تواند در جلب رضایت مشتریان موثر باشد.

خلاصه

شیلنگ آبنما فنردار تولید ایران با تمام مشخصات فنی مورد نیاز به منظور ایجاد استحکام و کارایی بالا تولید شده است. با موارد استفاده گسترده در آب، روغن و مواد غذایی، این محصول نه تنها اقتصادی بلکه با کیفیت بالا نیز محسوب می‌شود. برای استعلام قیمت شیلنگ شفاف فنردار می توانید با تیم فروش بست سرا تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه برای شیلنگ آبنما فنردار شفاف غذایی سه خط سایز 2 اینچ

  1. علی رضایی پویا

    من چندین بار از محصولات این فروشگاه خرید داشتم و شیلنگ های این مجموعه علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارند از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند که بابت این موضوع ازشون تشکر می کنم این نکته را هم اضافه کنم که من این شیلنگ ها را در برای انتقال شیر استفاده کردم که بعد از گذشت زمان به دلیل اینکه از فنر های استیل استفاده شده بود به هیچ وجه زنگ نزد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
شیلنگ فنر دار شفاف

شیلنگ آبنما فنردار شفاف غذایی سه خط سایز 2 اینچ

۱۴۰,۰۰۰ تومان
فهرست
فروشگاه
0 موارد محصول